خانواده بهمرام
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط عبدالصمد به مرام |


برترین ها: در میان خطوط دست و انگشتان، شما خطوط ریز دیگری را نیز مشاهده می‌كنید كه به‌عنوان خطوط برجسته ساخته شده‌اند. چرا در طبیعت این خطوط چنین طراحی شده‌اند؟ شاید تنها هدف از ایجاد این خطوط این بوده كه دست انسان قدرت گرفتن اشیای مختلف را داشته باشد و این یك حقیقت انكارناپذیر است كه انسان هنگام گرفتن اشیا با دست خود با هیچ مشكلی مواجه نمی‌شود زیرا پوست كف دست و انگشتان آدمی با اعصاب انتهایی و حساس پوشیده شده است و این به آن معناست كه وظیفه خطوط برجسته دست و انگشتان این است كه یك احساس قوی لمسی را تضمین كنداین خطوط و نقوش از 18 ماهگی روی دست انسان ظاهر می‌شوند و تا آخر عمر هم بدون تغییر باقی می‌مانند.





انگشت مشتری و خورشید، كدام سیاره در شما فعال‌تر است؟


انگشتان براساس سیاره‌ها نامگذاری می‌شوند زیرا دربرگیرنده انرژی سیاره‌ها هستند. انگشتان بلندتر به‌عنوان انگشتانی قوی‌تر از دیگر انگشتان مدنظر قرار می‌گیرند. این به این معناست كه درون شما انرژی‌های بعضی سیاره‌ها فعال‌تر از انرژی دیگر سیاره‌هاست.

با مقایسه طول انگشت مشتری و انگشت خورشید دست خود، كار را آغاز كنید. كف دست خود را روی یك میز قرار دهید. انگشتان خود را نزدیك یكدیگر نگه دارید، به‌صورتی كه هیچ فاصله‌ای بین آن‌ها نباشد. به انگشتان مشتری و خورشید خود نگاه كنیـــد، كدامیك بلندتر هستند؟

• ‌انگشت مشتری انرژی قدرت و رهبری دارد.
• ‌انگشت خورشید انرژی خلاقیت و فردگرایی دارد.





اگر انگشت مشتری در شما بلند است ، شما یك رهبر هستید


اگر انگشت مشتری شما بلندتر از انگشت خورشید است، در این صورت توانایی‌های طبیعی در امر رهبری دارید. بزرگ‌ترین استعداد شما سازماندهی افراد و جهت دادن به دیگران است. از آنجایی كه دوست دارید همواره رئیس باقی بمانید، ممكن است اگر دیگران به شما بگویند كه مثلا فلان كار را بكن یا نكن به مذاق‌تان خوش نیاید. انگشتان مشتری بسیاری از بزرگ‌ترین ژنرال‌های نظامی و روسای شركت‌ها، بزرگ‌تر از انگشت خورشید آن‌هاست. همچنین افرادی كه انگشت مشتری آن‌ها بلند‌تر است دوست دارند به دیگران كمك كنند و ممكن است مایل باشند كارهایی مانند دادن پول به افراد مستحق یا داوطلب شدن برای انجام امور خیریه كه در بهتر شدن زندگی دیگران تاثیر دارد انجام دهند این تمایلات با مسن‌تر شدن بیشتر آشكار می‌شود.



نوك انگشت مشتری


مشتری سیاره روحانیت، ایمان، اعتقادات و امیدهاست. شكل نوك بند بالایی انگشت مشتری اثبات‌كننده نوع روحانیتی است كه فرد به آن جذب شده است.نوك انگشت 4 شكل دارد كه شامل زمین، آب، آتش و هواست.



  • ‌نوك انگشت زمینی: (قسمت بالایی نوك انگشت زمینی، مسطح است)
    از این‌كه عضو یك گروه یا جنبش مذهبی سازماندهی شده باشید، لذت می‌برید. بسیار جذب مراسم، تشریفات و سنت‌های قدیمی مذهبی هستید. همچنین تحت‌تاثیر معابد و كلیساهای بزرگ قرار می‌گیرید.


  • ‌نوك انگشت آبی: (نوك انگشت آبی، تیز است)
    دنیای پیرامون، بصیرت و انرژی روحی- روانی، بسیار مورد علاقه شماست. ایمان درونی قوی نسبت به هر چیز روحانی دارید و برای اعتقادات خود به‌دلیل و برهان نیاز ندارید. همچنین به سمت روابط عارفانه، عشق و دوستی بین پیروان خدایان و الهگان علاقه‌مند هستید.


  • ‌نوك انگشت آتشی: (نوك انگشت آتشی، مانند یك كف‌گیر كوچك است)
    از استعدادهای بسیار فردی و روحانی برخوردارید. شكل انگشتان افرادی كه جنبش مذهبی و روحانی جدیدی را به‌وجود می‌آورند، به این صورت است. اگر انگشتان شما به این شكل است ممكن است روزی به یك جنگاور روحانی یا شركت‌كننده در جنگ‌های مذهبی تبدیل شوید.


  • ‌نوك انگشت هوایی: (نوك انگشت هوایی، مدور است)
    برای شما مهم‌ترین بخش از یك خط سیر مذهبی، فلسفه موجود در پس آن است. خواندن كتب مقدس، گردآوری دانش و اكتشافات دانش باستانی چیزهایی هستند كه شما بیش از هر چیز دیگر از آن لذت می‌برید. افرادی كه نوك انگشتان‌شان به این شكل است، مایلند بیشتر ارتباط بین علم و مذهب را ببینند تا انفصال آن را.






انگشت شما بلند است یا كوتاه؟


اكنون به انگشتان نگاه می‌كنیم. انگشتان و شست ما در انجام بسیاری از كارها كه با دست انجام می‌شوند به ما كمك می‌كنند. كف دستان ما حاوی انواع انرژی است ولی انتقال این انرژی به دنیای بیرون وظیفه انگشتان است. همچنین انگشتان ما انرژی دنیای بیرون را به كف دستان‌مان وارد می‌سازد. از این‌رو انگشت‌ها مانند درختان كه انرژی را از زمین بیرون می‌كشند و انرژی‌های خورشید را گرفته و به داخل خود منتقل می‌كنند، عمل می‌كنند.

برای این‌كه بدانیم این انرژی‌ها چه نوع انرژی‌هایی هستند و چه نوع انرژی‌هایی بر ما تاثیر می‌گذارند، در وهله اول باید به طول انگشتان خود نگاه كنیم. آیا انگشتان شما كوتاهند؟ اگر انگشتان متعددی را مورد بررسی قرار دهید سریعا متوجه خواهید شد افراد مختلف یا انگشتان كوتاه دارند یا بلند.

طول انگشت‌ها را با كف دست مقایسه كنید. اگر طول آن‌ها تقریبا به اندازه طول كف دست باشد در این صورت نوع انگشتان بلند هستند. انگشتانی كه كوتاه‌تر از كف دست به‌نظر می‌رسند به‌عنوان انگشتان كوتاه مدنظر قرار می‌گیرند. اكنون به دستان خود یا دستان دوستان‌تان نگاه كنید. انگشتانی كه نگاه می‌كنید كوتاه هستند یا بلند؟ به چشمان خود و نخستین اندیشه‌ای كه در این مورد به ذهن‌تان می‌رسد اعتماد كنید. حدس اول شما همیشه صحیح خواهد بود.





اگر انگشت خورشید در شما بلند است، شما یك هنرمند هستید


اگر انگشت خورشید شما بلندتر از انگشت مشتری است، در این صورت شما توانایی انجام كارهای هنری و خلاق بسزایی دارید. انگشت خورشید بسیاری از موسیقیدانان و هنرمندان مشهور بلندتر است. داشتن سرگرمی‌های خلاق مانند نواختن موسیقی، طراحی و ساختن اشیا شما را شاد و بانشاط می‌كند همچنین ممكن است تمایل زیادی به محبوب بودن داشته باشید و هنگامی كه دیگران توجه كافی به شما نشان نمی‌دهند كسل شوید. برای شما در كنار جمعیت ایستادن و متفاوت بودن از دیگران بیش از مسئول آن‌ها بودن اهمیت دارد. گاهی به‌نظر می‌رسد كه بلندی هر دو انگشت یكسان است. اگر این مسئله در مورد شما صدق می‌كند انگشتی را انتخاب كنید كه پهن‌تر و مسطح‌تر به‌نظر می‌رسد. این انگشت، انگشت قوی‌تر شما خواهد بود.





اگر انگشتان كوتاهی دارید، شما اهل معاشرت هستید


اگر انگشتانی كوتاه دارید، مطمئنا دوست ندارید مدت زیادی در حالت انفعال به سر ببرید. به پایان رساندن كار و عجله كردن را دوست دارید. افرادی كه انگشتانی كوتاه دارند به فعال بودن و در دست گرفتن كار تمایل بسیار دارند. آن‌ها افرادی هستند كه نمی‌توانند منتظر بازی كردن با آخرین ابزارهای كوچك مكانیكی باقی بمانند. اگر كسی نحوه انجام كاری را به آن‌ها نشان دهد، نمی‌تواند مجددا آن را امتحان كند. كسانی كه انگشتان كوتاه دارند مایلند دوستان متعددی داشته باشند و از این‌كه افراد فعال و با هیجان دور و برشان را گرفته باشد، لذت می‌برند. افرادی كه انگشتان كوتاه دارند اغلب بلند همت هستند. اگر اهداف‌شان را كاملا بدانند آن‌ها را به انجام خواهند رساند. در افرادی كه انگشتان كوتاه دارند تنبلی معنایی ندارد. اگر فردی هستید كه انگشتان كوتاهی دارید، بهتر است شكیبایی را بیاموزید.





اگر انگشتان بلند دارید، شما یك متفكر هستید


اگر انگشتان بلندی دارید، فرد متفكری هستید و مایلید وقت خود را با چیزهای مختلف بگذرانید. برای شما خوب انجام دادن كار اهمیت بسیار دارد. به‌‌خصوص دوست ندارید كارهای‌تان را با عجله انجام دهید. چه روی پروژه یك مدرسه كار كنید و چه روی سرگرمی خود، در هر صورت مایلید به انجام دقیق و صحیح كار و به جزئیات دقت كنید. اگر درختی را رسم كنید پرندگان یا برگ‌های ریز آن را نیز ترسیم خواهید كرد.این افراد مایلند بیشتر اوقات خود را در تنهایی سپری كنند و وقتی روابط اجتماعی برقرار می‌كنند دوست دارند همراه یك یا 2 دوست خوب خود باشند. همچنین احساسات افرادی كه انگشتان بلند دارند به راحتی برانگیخته می‌شود. آن‌ها توصیه‌های دیگران را به‌طور جدی مدنظر قرار نمی‌دهند.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.