خانواده بهمرام
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, توسط عبدالصمد به مرام |

bahjat.jpg


حضرت آیت الله العظمی بهجت حفظه الله در حكمتی گران سنگ می فرمایند :

ابلیس به خداوند گفت كه از سجده به آدم معافم بدار ، برایت یك نماز دو هزار ساله می خوانم !

آخر خداوند چه حاجتی به نماز دو هزار ساله ی تو دارد ؟!

شیطان با شش هزار سال عبادت ، عاقبتش آن طور شد . آیا ما می توانیم به خود مغرور شویم ؟ به خدا پناه می بریم !

  •  


نظرات شما عزیزان:

محمد رضا
ساعت14:43---22 شهريور 1391
سلام دوست عزیز تو وبلاگ خوبی داری من می خوام بامن هم کاری منی من تو رو نویسندهی وبلاگم می کنم وتو تمامی مطالب خود را برای من در وبلاگ بنویس
اگه دوست داشتی در وبلاگ من خواب رو بنویس
باتشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.