خانواده بهمرام
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط عبدالصمد به مرام |
احمدی نژاد امید دل محرومان و خار چشم دشمنان!




نقل قول:
متأسفانه عده ای فراموش کرده اند که زنده شدن ارزشهای اسلامی مدیون آن شمع کوچکی است که 6 سال پیش در دل تاریکی ها درخشید و نام «مهدی موعود(عج)» را در دل سرزمین ظلم و کفر و استکبار، با شجاعت تمام بر زبان آورد!
شبکه ایران-امیرطاهر حسین خان: وقتی وقایع صدر اسلام را پشت سر هم و با سرعت مرور می کنیم، برایمان عجیب است که چگونه حسین(ع) با ادعای اسلام کشته می شود، علی(ع) به جنگ با قرآن متهم می شود و حسن(ع) به خاطر صلح با معاویه سرزنش می شود! انگار می خواهیم با همه وجود فریاد بزنیم و بگوییم آن روزی که پیامبر(ص) در شعب ابیطالب شکنجه می شد، آن روزی که چندین بار از اقوام و ریش سفیدان و بزرگان مکه یاری طلبید، هیچ کس جز علی(ع) نوجوان یاریش نکرد! آن روزهایی که کسی جرأت به زبان آوردن نام قرآن و اسلام را نداشت، علی(ع) بود که با شجاعت تمام اعلام یاری پیامبر را سر داد...
آن روزهایی که به قول عده ای انقلاب تمام شده بود، اسلام گرد گرفته بود و ادعاهای روشنفکری غربی و کلمات آزادی و توسعه سیاسی و لیبرالسیم و دموکراسی همه فضای جامعه و مطبوعات را پر کرده بود و همه به اصطلاح اصول گرایان و مدعیان ولایت هم چاره ای نداشتند جز اینکه برای جذب آراء مردمی و حمایت احزاب و گروهها از آزادی و دموکراسی دم بزنند، قیافه روشنفکری بگیرند و خود را دنباله رو قهرمانان حماسه(!) دوم خرداد نشان دهند، تنها و تنها یک صدا بود که فارغ از همه این صداها و بوقها، یکه و تنها و بدون حمایت از هیچ حزب و گروه و جناحی پس از سالها از ارزشهای انقلاب و اسلام و ولایت سخن گفت و در نهایت غربت و مظلومیت، نام عدالت و ساده زیستی و خدمت و نوکری مردم را مطرح کرد و در کمال ناباوری همه گوشها و چشمها، مست شدگان فرهنگ غرب و آزادی و دموکراسی را از خواب چندین ساله بیدار کرد، از دلهای مردم جوانه زد، رشد کرد و چون نهالی نورس به عنوان رئیس جمهور ایران برگزیده شد!
در آن سالها که رقبای پرآوازه اش جرأت بردن نام رهبر و ولایت فقیه را نداشتند و آن را مانعی برای جذب آراء مردمی می دانستند، او با عشق و اعتقاد به این مفاهیم دعای خود را با «اللهم عجل لولیک الفرج» آغاز کرد و با «اللهم احفظ قائدنا» خاتمه داد! و در فیلم تبلیغاتی اش اعلام کرد که در هیچ کجای دنیا نمی توانید رهبری عادل تر و شجاع تر از رهبر عزیزمان پیدا کنید!
آن روز با وجود همه این حرفهای ارزشمند و شعارهای انقلابی هیچ کدام از مدعیان ارزشها اعم از روحانیون و احزاب و جناحهای به اصطلاح اصول گرا کوچکترین حمایتی حتی به زبان از او نکردند! چرا که حتی فکرش را هم نمی کردند که این گونه در دل مردم و در برگه های رأی آنها جا گرفته باشد!
سالها طول کشید تا این شمع کوچک ولی پر نور بتواند با درخشش خود فرق میان تاریکی و روشنی را نشان دهد. طعم ارزشهای امام و انقلاب و عدالت علوی و خدمت صادقانه را نه با زبان بلکه با تلاش شبانه روزی به مردمی که تا به حال فقط ویترینهای آزادی و دموکراسی را دیده بودند، بچشاند و «رئیس جمهور» را از یک کاخ نشین پر ابهت و پر زرق و برق، به موجودی بی آلایش و زیر دست و پای مردم تبدیل کند!
پس از 4 سال که نورافشانی های شبانه روزی این شمع کوچک ولی خستگی ناپذیر در داخل و خارج کشور به ثمر نشست و او به مصداق آیه اشداء علی الکفار رحماء بینهم، امید دل محرومان و خار چشم دشمنان شد و همه مدعیان انقلاب و ارزشها دیدند که این موجود بی ادعا چگونه دل محرومان را ربود و خواب را بر دشمنان حرام کرد، شروع به مدح و ستایشش گشودند، و او را از خود دانستند و به قول خودشان اصول گرا نامیدند! و یکی از پس دیگری اعلام حمایت کردند! و افتخار می کردند که دوباره گفتمان اصولگرایی رایج شده و مردم به انقلابیون رو کرده اند و نفهمیدند که همه این افتخار را مدیون چه کسی بودند!
وقتی در انتخابات 88 دشمنان انقلاب همه ترفندشان را به کار بستند تا نظام اسلامی را زمین بزنند، همه تلاششان مبارزه با او بود! از هر حربه ای استفاده کردند تا متهمش کنند: گشت ارشاد، دروغگویی، ماجراجویی و . . .
افسوس که دشمنان او را بهتر شناخته بودند!
اما نه دشمنان دانا و نه دوستان نادان نفهمیدند که او در قلب مردم ریشه دوانده است و اگر نبود محبوبیت عظیم او که تنها از تواضع و خدمت خالصانه اش سرچشمه می گرفت، چه بسا شورشهای خیابانی به نتیجه می رسید و انقلاب دوباره در خطر سقوط قرار می گرفت!
و امروز که به برکت تلاشهای شبانه روزی و خستگی ناپذیر و ایمان قوی و اراده مستحکم این مصداق «لایخافون لومه لائم»، ارزشهای انقلاب و اسلام و مفاهیم خودباوری و شعار «ما می توانیم» فضای کشور را عطرآگین کرده است، و ارزش ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه نظام اسلامی روز به روز بروز و ظهور بیشتری می یابد، عده ای قدرنشناس و فراموشکار یادشان رفته است که منشأ همه این برکات همان گل خوشبویی است که عده ای 2 سال پیش و گروهی 7 سال پیش سعی در پرپر کردنش داشتند و او نه تنها پژمرده نشد، بلکه روز به روز شاداب تر و تازه تر شد چرا که طراوتش از عشقی است که به زیباترین گلستان هستی دارد و آرمانش «مستشهدین بین یدیه» است!
فراموش کرده اند که اگر امروز انتقاد و حمله و توهین به «رئیس جمهور» نقل مجلس همه سخنرانان و گاه مداحان اهل بیت است، «رئیس جمهور» همان واژه ای است که تا 6 سال پیش از بزرگترین دشمنانش تا صدا و سیما و مطبوعات جرأت کوچکترین اهانتی را به او نداشتند و آن را مخالف مصلحت نظام می دانستند. اما او در طی این 6 سال اینقدر واژه نوکر و خدمتگزار را تکرار کرد و آنقدر با مردم مثل نوکر آنان رفتار کرد و خود را زیر دست و پای مردم انداخت تا همگان باور کردند که او «نوکر» است نه «رئیس»! و گروهی چون اربابان بی انصاف همیشه طلبکار این خدمتکار بی اجر و مزدی هستند که جان و مال و آبرو و عزتش را در راه این خدمت فدا کرده است!
متأسفانه عده ای فراموش کرده اند که زنده شدن ارزشهای اسلامی مدیون آن شمع کوچکی است که 6 سال پیش در دل تاریکی ها درخشید و نام «مهدی موعود(عج)» را در دل سرزمین ظلم و کفر و استکبار، با شجاعت تمام بر زبان آورد!
و امروز این شمع کوچک همچنان می سوزد و ذره ذره آب می شود و آماج همه تیرهایی است که مدعیان مبارزه با ظلمت بر سر او وارد می کنند و این مهاجمان امروز فراموش کرده اند که اگر نوری دارند که می توانند در آن هدف گیری کنند، از برکت همان شمعی است که امروز آماج همه حملاتشان است!
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.